fredag 24 oktober 2008

Scrapbooking mm har kommit


I dagarna har nya Scrapbooking mm kommit ut en härlig svensk scrapbookingtidning.

Håll tummarna för mig inför nästa nummer de har visat intresse för 5 av mina lo´s och en canvastavla jag gjort därför har jag ej visat här i bloggen så mycket jag gjort på sistone då man inte får göra det förräna tidningen kommit ut, jag vill inte hoppas för mycket men det verkar lovande.... Jag skickade först bara in bilderna o sade är ni intresserade av dem så skriver jag en text till dem och de svarade snabbt att jag gärna fick skicka in text till dem och att de hade stor chans att komma med har även skrivit materiallista till dem så det har jag gjort på dem nu.....
Skulle någon komma med så är det för mig jättestort och en oerhörd stor ära......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du kommer med! Själv fick jag ett gäng bröllopsbilder scrappade i nya numret, av en duktig medlem i designteamet. :-D