fredag 24 oktober 2008

De utbrändas vidbrändas vals



Hittade denna hos Marie , tack Marie......den säger mig så mycket.....been there......behöver nog just nu lyssna lite på mig själv och se till att ta mig lite egen tid för återhämtning men det gör jag för nu har jag tagit mig ledig i hela 10 dagar,fre-sön, må-sön..... bara 5 semesterdagar då jag ju har lediga måndagar.... välbehövligt om jag ska orka, fick redan då jag bestämt mig och fick min ledighet beviljad ett märkligt inre lugn bara av att veta att ledigheten närmar sig och fick massor av surdegar som jag kallar det gjorda framför allt på jobbet såå skön känsla att även få känna sig nöjd, har även redan nu lämnat in föräldratjänstledighet till jul/nyår för att säkert veta att jag kommer vara ledig och det känns så skönt att veta att det kommer perioder med vila framöver......

Inga kommentarer: