fredag 24 oktober 2008

Scrapträff i Skurup 2 november

Hit ska jag......

Söndagen den 2 November har Carina bokat korplokalen i Skurup den mitt emot Statiolmacken, vi sätter ihop borden till ett enda megastort bord så där kommer att vara gott om plats till oss.

Vi börjar kl 10 och har lokalen till 18 sen är det ju upp till var och en hur länge man håller på.
Carina kommer att göra en lätt lunch och kaffe kaka till oss, till självkostnadspris så klart.

Hoppas ni kommer.............

Lokalen kommer att kosta 500:- som vi delar på oss alla, kanske låter mycket men blir vi många är det ganska ok. Vi är 17 pers nu tror jag det var.

Anmälan er till carina eller hör av er till mig så skriver jag i tråden på scrappiz eller skickar ett mail till Carina åt er.....
ring 0411/ 421 21
070/ 62 05 199

Carina

Inga kommentarer: