måndag 14 februari 2011

Födelsedag & Alla Hjärtans Dag

Firar dubbelt här idag för Alla hjärtans Dag är även min Födelsedag idag 35 år!
Ha en mysig hjärtedag det ska jag ha även om den inte blir riktigt som jag planerat med restaurangbesök då sambon ligger nerbäddad och Hugopågen min är hostig och förkyld än.
Istället blir det här hemma ryggbiff med potatisgratäng, stekta champinjoner och till dessert blir det Duvanders Chokladtårta, så lite firande blir det. Släkt o nära o kära får vi ta längre fram.

Blev även firad i morse med sjönsång (ok kraxande av sambon och Hugo :)) och i paket var det min favoritparfym Laura Biagiotti i, fick ju även biljetter till konserten med Sissel Kyrkjebö som vi lyssnade på i fredags, en underbar konsert! Fick även en jättefin teckning av barnen som de ritat tillsammans och Majagumman skrivit/ljudat texten på framsidan själv och jag älskar hennes åk=och :). Sen firade vi med traditionsenlig räkmacka innan Maja skulle till skolan.Ha en toppen Hjärtedag alla kära bloggvänner! Hjärtekramar till er alla!

1 kommentar:

Christina / Synål / Stina sa...

GRATTIS på din stora dag . Hoppas den blir så bra den kan bli i denna stiruation som ni ha just nu.
KRAM