onsdag 3 november 2010

Reprintåterförsäljarträffen del 1

Jag fick genom min kära DT mamma på Skaparlusten den underbara möjligheten att följa med på Reprints återförsäljarträff och WOW vad underbar härlig Inspiration jag fick denna dag och som jag gärna vill dela med mig av här till er! Jag träffade en massa goa scrapvänner både gamla bekanda och nya. Extra roligt var det att träffa min förra Dt kollega Ulrica, Helena och Annelie med deras underbara kreationer! Ni Inspirerar mig verkligen tjejer! På kvällen var det mingel med mat, vin och jättetrevligt hade jag! TUSEN TACK Illona och Reprint mfl för en toppendag!
Håll utkik det kommer mer! Är ni nyfikna redan nu så kika på Skaparlustens blogg där jag lagt in del 2 med foton idag! Glöm inte lämna en kommentar så blir jag glad!
Kram på er alla!
Illona Skaparlusten herself tittar på det underbara nya sammetsbandet! Finns snart i butiken!



Håll som sagt utkik för det kommer komma massor med fler foton från träffen!

Inga kommentarer: