söndag 4 juli 2010

DT hos Skaparlusten

Nu är det så äntligen officiellt det jag vetat ett par veckor nu men som varit hemligt fram tills nu :)
Jag ingår numera i Designteamet hos Illona på Skaparlusten ett uppdrag jag är mycket STOLT över att få tillhöra då Skaparlusten har ett av de bredaste sortimenten tycker jag bland Scrapbookingbutikerna.

Detta är mina härliga DT kollegor som det ska bli jätteroligt att samarbete med
Webmosterhelene
Moma
Smulan
Anna Ottosson
Helena Kipinä

Camilla Ekman
Carola Brennander
Ylva Seidel

Andrea Berglind
Anna Larsson

Tusen TACK Illona för förtroendet, ska bli jätteroligt att samarbete med Skaparlusten!

4 kommentarer:

annmari sa...

Va kul. Grattis

Sanna F sa...

Grattis grattis!!! Super kul!

Cornelia sa...

STOOOOORT GRATTIS från mej till dej!

yes sa...

Kul, kul kuligast :)
kram ylva