måndag 15 februari 2010

Sjukstugan här fortsätter....jag frisk dock:)

Har Hugo hemma idag han är dunderförkyld o igårkväll hade han lätt feber o kräktes, antagligen av allt slem? han är lättretlig i halsen, han äter ju annars hade jag misstänkt maginfluensa på han med. Sambon hade jag gärna skickat lååångt iväg han har maginfluensa örk...
Har även Maja hemma för att undvika att ev smitta andra.

DET vill jag verkligen INTE ha framför allt inte nu när jag precis blivit frisk o nu vill jag jobba denna veckan tänkte jag! Har ju varit sjuk själv två veckor i kraftig Bihålsinflammation varav den ena hade jag även Hugo hemma för han hade feber hela den veckan efter vi fick hämta hem honom från förskolan. Så nu tycker jag det är dags att få komma iväg till jobbet men familjen går före om det så måste.

Själv mår jag idag riktigt bra härligt att få vara bra igen och känna energin komma åter! Man uppskattar det så efter att man varit sjuk o det var länge sen jag var så sjuk som jag varit nu sist. Känns konstigt att ha hela familjen hemma en måndag även om jag inte ser sambon speciellt och han får gärna hålla sig borta från oss andra. Tom snickarna åt sin lunch uppe på kalla vinden istället för här inne som de brukar för att få upp värmen lite :)

Inga kommentarer: