måndag 16 november 2009

Anna Anka deltog i Cybercropen

WOW vilken lyckad Cybercrop vi hade i helgen på House Of Inspiration! Så jättetrevlig stämning och glada tillrop men framför allt så mycket härlig INSPIRATION och underbart KREATIVA alster. Härligt! TACK Jessica för att du fixade detta och mina goaste Dt-kollegor som är så himla goa, positiva och hittar lösningar bakom kulisserna och fixar o donar. Ni är bäst!
Nu kommer det mycket angenäma arbetet för oss att rösta det blir inte lätt med alla dessa fina bidrag men jag ska göra mitt bästa :) Glöm inte att gå in här och rösta på RÄTT bidrag bland oss i DT-gänget och ni vet väl på vem ni ska rösta hoppas jag :)

Tom Anna Anka registrerade sig och kom med helgens bästa inlägg i forumet :) Skrattar här än...
såhär skrev hon;

Nu har jag gjort denna jäävla utmaning och det är inte klokt vad dåligt allt är. Dålig beskrivning, inga måttangivelser eller färgbeskrivningar på nånting. Ska man behöva tänka själv? Tänk på alla vanliga människor som inte är så smarta som jag!
Skickar i alla fall in detta nu när klockan är lite före 12 här i LA. Det är ju synd om alla andra eftersom jag kommer att vinna. Ingen kan vara närmare bilden än jag, för jag är BÄST! Jag har mätt och mätt för att få det så nära som möjligt...

Och förresten, vadå House of Inspiration? Detta är väl inget jävla hus heller, det är ju Internet. Fattar ni ingenting i Sverige?

EDIT:
Nu har jag varit runt och kollat konkurrensen eller vad man ska kalla det. Mitt bidrag är ju det enda som liknar originalet. Är ni lite dumma kanske?

Vill också passa på att tala om att det var jävligt kort tid man hade på sig. Bara 60 timmar! Förstår inte ni hur lång tid det tar att fila ner äkta pärlor med nagelfilen så att man kan klistra fast dem?!? Tror ni att man har skalpell hemma eller?

Inga kommentarer: