torsdag 24 september 2009

EOS 450 är här


Har sålt min 400 och idag uppgraderat mig till en Canon EOS 450 :) Har länge velat mellan denna och 500D men denna räcker mer än väl till mig då det som skiljer dem åt är att med 500:an kan man filma med HD kvalitet och det är foto jag är intresserad av och vi har ju videokamera...
Nu Jenny får du lära mig den när du kommer hem från semestern....
12,2 megapixels CMOS-sensor
3,5 b/s
9-punkts autofokus med bred mätyta
Inbyggt rengöringssystem för CMOS sensorn
3,0" LCD med direktvisningsläge
DIGIC III-processor
Stor ljusstark sökare
Fullständig bildkontroll
Kompakt och lätt
Kompatibel med objektiven EF/EF-S och Speedlite EX blixtaggregat

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis

Fick en antydan av sambon igår om en sådan till min födelsedag om två veckor....
Vi får väl se.
Kramiz
Ingela

JennyB sa...

Stort Grattis till din nya fina kamera Anki!!!!
Lite avis är jag allt!
Kram

Jenny sa...

Grattis!!! Jag är hemma nu =)

Kram
Jenny

sari h sa...

snygg blogg m snygga bilder... snyggt helt enkelt!

Camilla sa...

Jag har oxå en EOS 450D som jag älskar !! Du kommer bli supernöjd.