tisdag 7 juli 2009

Gone too soon....

Har ikväll genom att tittat på Michael Jackssons minnesceremoni gråtit floder för denna stora popikon som jag växt upp med och som levererat så oerhört många bra låtar, ikväll minns jag låtarna We are the world och Ushers Gone too soon låt bara sa allt.
Jag tycker det var en oerhört känslosam men väldigt bra ceremoni ihopkomponerad på ett mycket värdigt sätt. Starkast var dotterns avskedsord till sin pappa som jag så önskar att hon inte skulle behöva säga i så unga år. Starkt av henne och det tuffaste denna kväll för mig att se.
Det ryktas att han hade två album på gång ett pop och ett klasiskt album det hade varit skoj om de blev verklighet det första popalbumet ska vissa sånger vara inspelade ryktas det vi får väl se om det dyker upp nått framöver.

Rest in Peace Michael!










Inga kommentarer: