måndag 15 juni 2009

Magkatarr eller magsår

AJ AJ AJ vad jag har ont i min mage igår gjorde det så ont så ont att jag varit tvungen att uppsöka läkare och de har tagit en del prover och jag har fått medicin, hoppas det ger med sig snart. Läkaren trodde magkatarr eller magsår jag ska göra en gastroskopi snarast och lämna in fler prover.

Bättre kunde ju min första semestervecka börjat ju.....

Jag som ju skulle åkt på Scraprooms underbara scrapträff igår ju, är sååå ledsen för det för det lät som en toppenträff.

2 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

stackars dig, du var saknad... men det går fler tåg. Hoppas du blir bättre snart !

Mrs X sa...

Aj då, det där låter inte kul! Har själv haft magkatarr och vet hur ont det kan göra! Men du, jag tror att man kan sjukskriva sig istället, så slipper du ta semester om du mår så dåligt!