söndag 28 juni 2009

Bröllopsbakis :)

Igår så var vi ju på 3 bröllop, ja 2 "riktiga" bröllop och en bröllopsfest då paret smet iväg vid nyår och gifte sig på Bali, hur har våra kära vänner lyckats med detta. Vi gjorde vårt bästa och började med att vara i kyrkan hos par nummer ett Hilde & Tomas i Blentarps kyrka där jag även hade fotouppdrag och med en sådan blå himmel som denna dag så blev det toppen!
Sen bar det iväg till par nummer Eva & Jocke till Solvalla där vi var med på festen för givetvis så gifte sig våra kära vänner på samma tid såklart. Även här hade jag lite fotouppdrag och tom orkestern bad mig fota dem till deras hemsida, skojsigt.
På nattkröken så bar det iväg till fest nummer 3 hos Benny & Linda i medeltidborgen på Bollerup där vi dansande halva natten och kom i säng kl fyra, helt slut men med UNDERBARA minnen, prat med goa vänner, mycket dansande och härliga foton. Vilka jättefina brudpar och allt runtomkring, ja ni var sååå fina allihopa och jag är såå GLAD över att fått om än på detta vis fått dela denna dag med er! TACK alla och roligt att träffa er andra goa vänner också! Känner idag av muskler jag inte känns på länge efter allt dansande :)

Inga kommentarer: