söndag 17 maj 2009

Scrapträff i Halmstad

Åh så trevligt och roligt och oerhört inspirerande jag hade det på en jättebra scrapträff som Scrapperiet höll i Halmstad. Ja man är väl lite lätt småtokig som åker ända upp dit men det ångrar jag inte en sekund, det var så oerhört roligt att träffa en massa goa scraptjejer såsom Mella, Helena, Susanne, Karin, Jane, Jenny S, Maria, Lindzi, Therese, Lina, Caroline, Marie (Sockergrynet), Annika, Sara, Sanna,.....och många fler, en del som jag träffat innan men även många nya ansikten och goa tjejer.
TACK Scrapperiet för en toppenträff, jag kommer igen på nästa...när kan jag anmäla mig?
De hade fixat och tänkt på allt trevliga tävlingar/utmaningar, förmiddagsfika med hembakade bullar, supergoda pajer med sallad och supergoda hembakta bröd foccasia och ett annat, hembakta kakor+ köbekagor, LYX med hembakt, godig, chips osså frukt. Ja en TOPPENTRÄFF på alla sätt och vis! Kramar i massor till er alla som gjorde denna träffen till en toppenträff!!!

Här kommer lite bilder ikväll...ska iväg och se på min lillasysters dansuppvisning i Simrishamn.
Såg att goa Maria lagt upp lite bilder så ni får kolla in hos dem så länge, fastnade visst själv på bild längst ner också :) Även hos goa Therese finns bilder och jag fastnade visst där osså.....pratade kanske mer än jag scrappade????:)

8 kommentarer:

Therese sa...

Det var jätteroligt att träffa dig igår!
Återvänder ikväll för att titta på lite foton:)
Kramar

Mella sa...

Tack för igår! Det var så kul att träffas igen! Ska bli kul att se fotona ikväll :)

(Jag såg att mitt namn inte var länkat till min blogg, ifall du inte har den adressen är det www.mellasblogg.blogspot.com)

Maria sa...

Tack själv Anki för en härlig dag, jättekul att träffas, det blir ju inte så ofta.
Återkommer ikväll jag med för att frossa i bilder :-).

Kram Maria

Jane sa...

Visst var det trevligt :) Stor kram!

Anonym sa...

Kul att ses Anki.
Tack för trevligt sällskap.
Kramiz
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Susanne H / snuffehar sa...

Det var jättetrevligt att träffa dig igen i lördags! Visst var det en härligt träff, jag var supernöjd med hela dagen!
Kram

PS. Om du fick något bra foto på mig så får du jättegärna maila det. ;o) DS

Fru Lindberg sa...

Låter härligt med scraprtäff, själv ligger kreerandet på hyllan pga IVF:en! Tack för alla dina värmande ord, du får hålla tummarna ;0)

anna.h sa...

Hej! Ville bara säga att jag kikat runt lite på din fina blogg och precis som du är jag jättenöjd med scrapträffen!