måndag 25 maj 2009

Maj kit Nook Usa

Här en bild på det fina Nook paketet som kom i förra veckan.

Sade upp detta kit först när dollarn började stiga så men ångrade mig samma vecka så jag mailade Pam på Nook och jag kunde bara fortsätta då de hade mina uppgifter kvar än :) Då skrev hon att jag för att jag stannade fick kitet gratis :) TACK Nook!!! Jag är glad över att jag ångrade mig :)

12 Brand new LilyBee double sided patterned papers
2 sheets of super cute Bazzill swiss dot cardstock
1 package of versatile Basic Grey dark chocolate "piper" letters
a sprinkling of matching buttons
1 yard of gorgeous Webster's Page's ruffle trim
4 mini die cut pages from LilyBee
8 beautiful corduroy blooms from Maya Road
1 swirl of pretty blue bling from Kaiser Kraft
and a forest of mini trees by Maya Road

1 kommentar:

Tirra sa...

hjälp vad mycket fina saker man får av dom :O kostar det mycket med frakt och så?