söndag 8 mars 2009

Mina Mässinköp




Väskan är till min Rosa Bind It All maskin.

8 kommentarer:

Virre sa...

Väskan.. vad är det för specialare? *nyfiken*

Anonym sa...

Vad mkt fint du har köpt :-)

Helena sa...

Roligt att träffa dig som hastigast igår när ni pratade med Jessica! Var på mässan idag också, så nu kan jag nog inte köpa så mycket mat resten av månaden...
Ser fram emot allt fint du kommer att skapa av dina härliga inköp!
Hoppas att ni blir friska snart också!

Marja sa...

Så kul att få träffas!!
Härliga inköp du gjort!!
Mitt VISA har utmattningsdepression!! hahaha
Kram Marja

Cornelia sa...

Anar jag Formas nya stämplar där i mitten?

Och vilken MASSA godis du har hittat!! Är bara lite grön av avund... och skulle så gärna velat träffa er, allihop!!!

Kram!

Kicki sa...

Åh, vilken härlig shopping!!

Vad jag önskar att du hämtat upp mig med bussen.... "suck"
Nästa gång kanske ni kan göra en avstickare till Örnsköldsvik!?? ;-)

Pernilla ~Pillan~ sa...

Å h va mycket roliga saker du fått tag på!

Sanna F sa...

Mmmmmm vilken härlig scrapshopping!
Hoppas magsjukan försvinner snart! Det är så jobbigt!!!!!

KRAM