onsdag 4 mars 2009

Maginfluensan håller greppet om oss än :(

Här börjar det bli segt värre känner jag och energin rinner iväg igen......Jag är så matt i kroppen och blir trött av ingenting, jag kan äta litegrann nu men det känns inte bra när jag får ner maten.
Maginfluensan vill inte släppa taget om mig framför allt men även Maja är inte riktigt ok än. Hon är pigg och äter men magen är inte i form än.
Såhär långvarig variant tror jag inte jag varit med om eller hört talas om, har ni? Jag blev dålig tidigt i söndags ju och igår trodde jag det vänt men idag känner jag mig inte bra alls med uppstötningar och bubbel i magen mm.
Även sambon känner sig bubblig och inte ok i magen än.
Hugo verkar ok nu.

Lördagen närmar sig ju med stormsteg också ju och jag vill inte missa mässan men åker inte dit med taskig mage heller. Håll tummarna för mig.

Jag ska till läkaren imorgon ang min sjuksrivning så jag ska diskutera detta också med honom då.
Kändes så trist denna veckan att inte komma iväg till jobbet på mina 15 h denna veckan kom ju igång så bra förra veckan efter mina 3 veckors heltidssjukskrivning, känns så typisk och lite ångestframkallande samtidigt som jag inte kan göra något åt det. När ska det få vända för oss?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dej att du skall bli bättre , vore ju synd om du missar mässan och bussresan nu när du fixat ocg grejat. Hade varit väldigt kul att ses oxå.

Kram Susanne F

Anonym sa...

Vet precis hur ni har det, tyvärr :-( Det känns oerhört hopplöst och det värsta är att man är helt maktlös, det finns ingenting man kan göra för att stoppa eländet. Håller tummarna för att ni är bra så att du kan åka med på lördag! Hör av dig om du behöver hjälp med något!

Kram