söndag 8 mars 2009

Gott & Blandat från Göteborgsmässan

Här kommer mina bilder från mässan låna dem gärna men skriv att ni lånat dem hos mig och länka så blir jag glad.
Goaste Sara
Alla har fått sina Goodiebags och kollar nyfiket in...
Andrea (Scrapmom)
Sara och Lisa på Inkywings





Smart
WOW vilken färgläggning, någon som vet vem hon var som färglade vill hitta hennes blogg, hon satt i Magnolias monter.




Dags för lunch.....
Vi tog hissen upp i Gothia Tower
WOW vilken härlig utsikt
Balder på Liseberg
Liseberg Göteborg
Lite MässLYX.....
Räkmacka 175:-:) MYCKET GOD!!!

Tina & Sanna på Pappersbiten
LisaMattias
Stina Maräng

Tina

WOW vilken mässa i år, jag känner mig helt mässbakis idag känner jag, såå många trevliga, roliga, inspirerande människor och alster jag såg träffade och såg igår på mässan helt otroligt har en så otroligt skön känls ai kroppen idag. Framför allt är jag sååå GLAD över att jag själv denna gången mådde så himla bra underbart!
Det var så roligt att träffa er alla extra kul att träffa goa Sara igen, delar ur "mitt" Desgnteam på House Of Inspiration, Andrea, Mella, Karin Brandin, KortmakarMaria, Stina Maräng, Sanna på Pappersbiten, Tina x 2, alla bussresenärerna, Bosse vår busschaufför och alla er andra.
Kramar till er alla!!! Ses igen den 3 oktober på nästa mässa.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara foton!!!
Kram

Kickans_blogg sa...

Åh va fina foton!!! :0)
Roligt att se!! Va mycket fint du köpt!!

Kramen Kicki

Mella sa...

Vad kul att se lite foton, själv glömde jag fota..
Det var så himla kul att träffa dig igen..poch vi MÅSTE se till att träffas lite oftare! *kram*

Karin Brandin sa...

Kul att träffa dig också! Och skoj att se lite bilder :-D
Kram

Malena sa...

Härligt att se och visst längtar jag dit!! Mycket Sara blev det - härligt!

Anonym sa...

Du har köpt många fina saker... Räkmackan såg fruktansvärt god ut. Sen var den mycket fint dekorerad.

Veronica sa...

WOW! hur underbara bilder som helst!
Helt fantastiskt roligt måste det ha varit. Och mums vilken god räkmacka!!!

DT hos Magnolia är Camilla! Hon är en av mina största inspirationskällor.
Du hittar henne i min blogglista under Camilla´s underbara kort.
hoppas vi ses någon gång det vore jätteroligt!

Carina sa...

Hej!
Visst var det trevligt att träffas.Hoppas på fler återseenden.Du handlade en hel del ser jag.Nu blir det jobba av och massor med nya alster.
Camilla heter hon som målar med distresser för Magnolia.Det är min granne,bästa vän och arbetskamrat.


Ha,det gott!

Anonym sa...

Vilka fina kort !
Till och med jag fastnade ju....

det var mycket trevligt att prata med dig,du utsrålade en enorm positiv energi ska du veta.

kramiz Tina

Anonym sa...

Det var verkligen roligt att få träffa dig, även om jag var lite stressad. Kände inte att jag fick prata färdigt med någon. Hoppas att du orkar ordna med bussresa nästa gång också. Vilket kalasjobb du gjort! Kram

Fia sa...

Oh så roligt att få se dina fina fotografier!

Carina (62CarinaZ) sa...

Åååå vilken räkmacka.......

Hoppas du inte blir ledsen (att vi inte åkte med er) men......Helene, Petra och jag tog bilen på söndagen och körde till Mässan iallafall vi velade fram och tillbaka i 3 dagar. Men att vi inte tog räkmackan blir jag sur över. Jag var oxo mycket nöjd över mässan, gjorde av med....rent för mycket pengar!! men jisses så mycket roligt o nytt jag fick hem.
Helene som är ganska ny på detta skullde ALLT på mig (det gick nämligen en del pengar där oxo)
Kram Kram
Skurupsträff Sön.5 April

Anonym sa...

Maila mig gärna lite bilder på franssontina@hotmail.com

tack på förhand

Tina

Carina (62CarinaZ) sa...

Hmmm funderar fortfarande på den där räkmackan....hur kunde jag välja bort den!!??!?

Carina