måndag 23 februari 2009

Viva Bahia, Alcudia














Hit åker vi i april/maj! Längtar!!!
Ving hade ett kanonerbjudande som vi inte kunde motstå barnen åker för 1 :- totalt för vår resa betalar vi ca 10 500:- för hela familjen, fyra personer sen med flygmat, transfer och avbokningsskydd så landade vi på 12 030:- Det är ju bara 3 000:-/person ju förbokat och ingen restresa och vi vet vart vi kommer härligt. Helt otroligt billigt för detta fyrstjärniga hotell som även verkar perfekt för barnen, kolla in barnpoolen med piratskeppet läckert.
Gissa om jag längtar till sol och värme!!!

7 kommentarer:

Monkan sa...

Jäklars vad härligt detta så ut då. Jag sticker med en gång.

Monica

Camilla Ekman sa...

Åhhh, vad härligt! Vi har bokat Turkiet i slutet av juni...

Du Anki, du säljer ju av en del Nook-kit. Det är inte så att du har kvar kitet från hösten 07, då det var papper från Cosmo Cricket (Gretel Line)?

AnnaHanna sa...

Jag skulle egentligen titta på dina "dagens bild" men kunde nästan inte slita mig från det här inlägget.
Det ser FANTASTISKT ut, och jag har frusit i två dagar nu och blev otroligt avundsjuk =)
Hoppas ni får en underbar resa. //Anna

Carina (62CarinaZ) sa...

oJ OJ OJ Så underbart det ser ut att vara där.

Visst är det skönt att ha något att längta till. Vi bokade vår resa dagen efter julafton, satt och var så arg för jag tyckte julen blev så menlös. Då längtar vi tillsammans nu då.

Kram Kram

Anonym sa...

Ser så härligt ut. Så skönt att ha en så härlig resa att se fram emot. Vi har varit två gånger på Alcudia och kan varmt rekommendera det. Perfekt strand och härliga promenadstråk.
Ha det så gott.
Kram

Chris_P sa...

Ser härligt ut! Var har ni bokat den resan o varför så billigt?

Carro sa...

Får jag följa med XD Skojja bara... är sjukt AVUNDSJUK!!!!!!!! Du skall få........:D
Ha det bra <3
://Carro.T