måndag 16 februari 2009

Slice

Nu har äntligen SLICEN från Making Memories kommit hit från Usa.
Har sålt av lite scrapsaker så jag kunde köpa denna och några minneskort :)
Har Usa adapter men det har ju min batteriladdare til kameran också och jag har en omkopplare så det funkar perfekt.
Den är så lätt i vikt också :)

Visst är den snygg och jag gillar den redan MASSOR. Frågan är om man behöver ha kvar sina alfabeten i qk och andra dies och grodan......funderar vidare....

Den skär ut och jag tycker det går snabbt och sen är det ju perfekt att kunna välja storleken på det du ska skära ut från 1 tum till 4 tum och även halvstorlekar däremellan :)

Det kommer dessutom komma torrembossing "knivar" till denna i maj. :)

3 kommentarer:

Carina (62CarinaZ) sa...

Visst är det mysig och sitta o bara hålla i sitt nya paket, man vill knappt packa upp dom. Jag ska hämta min SILL nu i slutet på Feb.

Carina

Anonym sa...

Härligt!! Ska bli kul att se vad du hittar på med denna finfina maskin :)
Kram

Anonym sa...

Ska bli roligt att se vad du skapar med den lille maskinen!