fredag 20 februari 2009

399:- för vit dalahäst

Jag älskar vitt och har spanat efter denna hästen ett tag men idag då jag äntligen hittade någon som hade den hemma och såg priset så kände jag Nej tack. Ajamen hallå har ni sett en vit dalahäst med lite ståltråd o småpärlor på vingarna. Visst är de jättefina och jag som älskar vitt.
Hur i hela fridens namn tror de att någon vill och kan köpa en sådan för 399:- den är 17 cm hög, finns såklart en minivariant som är 7 cm hög för ynka 259:- öhh...prisgränsen gick mycket längre ner för mig i alla fall.

Jag tror jag ska måla om min röda i hallen snart....

2 kommentarer:

Annika sa...

När jag var liten kunde man köpa omålade i nusnäs för någon tia. Nu är ju det ett tag sen men du kan säkert kolla med fabriken om de vill skicka. Annika

the80sme sa...

Jag ville bara säta ett stort tack för din söta kommentar, det betyder så otroligt massor ska du veta! :)
Kram!