tisdag 20 januari 2009

Anmält mig hit också

Scrapträff 16 maj
Lördagen den 16 maj kör Scrapperiet sin första scrapträff i Halmstad!
Vi kommer hålla till i Örjansskolans matsal mellan kl 10-22. Lokalen är kanon, gott om utrymme och fönster från två håll.
Scrapperiet och Arkivet kommer finnas på plats hela dagen och vi kommer bjuda på en massa olika tävlingar och utmaningar under dagen.
Sponsring av priser får vi från:
http://www.scrapperiet.se/
http://www.scrapaddicted.se/
www.arkivetdesign.se/
Priset för träffen är 150:-. Du får betalningsinfo när du anmäler dig. Din plats är endast “säker” efter det att du betalt. I priset ingår: fm+emfika, varm lunch, dricka+frukt+godis under hela dagen. För de som stannar längre på kvällen kan de som vill beställa mat från t ex thai eller pizzeria.
Om du har några frågor eller vill göra en preliminär anmälan så kontakta mig, scrapperiet@gmail.com .
Mer info kommer så småningom.

2 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

jag kommer...

Snorkfröken sa...

* typiskt *
Träffen är en jämn vecka = min jobbhelg. :(
Och inte kan jag byta heller eftersom jag har lönebidrag...