torsdag 4 december 2008

Bara 6 platser kvar på Scrapaddicteds mara

Ville bara skriva att ni som fundera på Janes mara får nog bestämma er snart då det redan är 24 platser av de 30 platserna bokade, så kom igen tjejer anmäl er till de sista platserna så vi ses där! WOW så fort platserna går åt.

Nej dags att sova dags för utvärdering av terminen på jobbet imorgon.
Imorgon kväll är det dags för årets första julbord på Hotell Svea i simrishamn med sambons jobb ska bli skojigt o gott och trevligt att få komma tillbaka till Svea där jag sommarjobbat och helgjobat i 6 år, hoppas där är någon personal kvar som jag känner igen......

6 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

blir inget jane för min del iår.. ska jag på något så blir det eventete, får se vad pengarna räcker till....

Anonym sa...

Svar: Julbiljetten är från Mirabyll (datorskriven)

Anonym sa...

Åh, en mara! Tyvärr alltför långt bort för min del!
Önskar dig en skön helg!

Anonym sa...

Tack för dina kommentarer:O)

Anonym sa...

Glömde julrosen
http://craftershock.com/blog/2008/11/13/tutorial-paper-flower-table-setting/

Anonym sa...

Tyvärr alldeles för dyr denna gången.
Har ju varit med de andra två gångerna så jag ville gärna.
Ha det så kul.
Kramiz
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/