tisdag 18 november 2008

Reva och one dollar dies

Idag var jag hos Jane på Scrapaddicted kunde inte motstå hennes Deck the Halls erbjudande, handla ett hemligt diespaket för 800 :- och få en Revolution Table Top på köpet den kostar ju ca 1500:- bara den så detta kunde jag inte missa, diesen tänker jag sälja så har jag revan gratis tänkte jag. Jag tog ett hemligt paket med diesvärde för 1240:- stod det på påsen och betalade 800:- för dem kanon. Det tråkiga i den hemliga påsen tyckte jag dock det var att det fanns 2 likadana Revadies i samma paket ajamen hallå vad ska jag med två piratskepp till hmm.... nåja hoppas bara jag kan få dem sålda så kvittar det mig.
Hade tyvärr ingen möjlighet att stanna kvar och se vad Chris quickcutzinspiratör från Usa hade att visa när han skulle vara där mellan 16-18 men man kan inte få allt :)

Det fanns små söta one dollar dies som cookie cutterdies och clearstamps passande till jolly för 10:-/st mycket prisvärt! Jag köpte pepparkasgumma o gubbe, julgran och stjärna samt clearstamps 2 st.

Sen idag kom med nyhetsbrevet en bild på dessa ju helt underbara novemberreleasedies, är de inte ljuvligt söta så säg.

4 kommentarer:

Petra sa...

Det nya alfabetet ser superläcker ut. Hoppas det finns att köpa här snart.
Kram

Anonym sa...

Men du - det förstod du väl var en mänsklig miss? Men två likadana dies menar jag ;) Skicka tillbaks det ena till mig - jag skickar en ersättare idag. / Jane

Lotta sa...

Då var det en lönsam (kan det vara det förresten?) dag för dig.
Har också hoppat på ett erbjudande, hämtas idag eller morgon.

Har lagt in fler beskrivningar på bloggen och ytterligare är på gång, när tiden tillåter...

Ha en bra dag!
//Kram Lotta

Camilla sa...

Han gjorde det verkligen inte ont att titta på *fniss*