lördag 18 oktober 2008

Utvecklingssamtalstider

Ursäkta att bloggen just nu inte hinns med riktigt som jag vill men jag har tokmycket omkring mig just nu i utvecklingssamtalstider. Hade först tänkt sprida ut samtalen lite mer under terminen men bestämde mig för att köra dem på två veckor o sen är det klart om inga akutsamtal behövs givetvis framöver? Jag är trött men har sista veckan ändån känt att jag hunnit med både barnen och planeringen och fått till så himla bra nulägesbeskrivningar på barnen som jag tycker ger föräldrarana en bra bild av deras barns utveckling på alla de olika utvecklingsområdena så det känns så skönt och de samtal jag haft hittills har gått jättebra, såå skönt att få känna sig nöjd med jobbet också ibland sen beror det nog lite på att vissa beslut blivit klara och det känns alltid skönt när allt velande och alla funderingar fram o tillbaka hänger över en/oss.

Inga kommentarer: