lördag 11 oktober 2008

Svar på köksmöbbelfrågorna

Först TACK för alla kommentarer jag fått framför allt kring våra nya köksmöbler men även alla andra kommentarer de gör mig så GLAD så kommentera på :)

Såg det själv nu ja att vi valde bort de stolarna som följde med möblemanget på blocket till våra egna stolar vi hade till det rektangulära bordet vi hade innan, så visst är det inte riktigt samma stolar men bordet är det nya, likaså Hugos bruna nu vita barnstol stämmer på bilden. Håller på att Måla Majas Tripp Trapp stol också ej helt klar än.

Färgen var ingen speciell merän vanlig vit sprayfärg köpt hos Bo Olsson, vi har ju bara haft det ett par veckor här än men det verkar funka bra som "vardagsfärg" visst på ett ställe när Hugo bankade ett bestick i bordet så blev det en liten brun prick men mig gör det inget och jag har funderat en del på att ev dandpappra kanterna på bord o stoalr för en lite shabby chick känsla men har ej bestämt mig än i frågan.....

Inga kommentarer: