tisdag 28 oktober 2008

Scrapträff här i söndags

Här en lo jag gjorde Gungeligung.
Närbild på min nya favvis Pearl maker på tub läcker dekoration (de gröna "halvpärlorna")


Hela tjejscrapgänget, Tack för en härlig dag tillsammans tjejer!!!


Lotta i Hängelpepparkaksstämpeltagen

I Söndags var det scrapträff här hemma hos mig 8 scrapsugna härliga tjejer som scrappade så det stod härlgia till. Hann inte så mycket som värdinna och sambon var hemma med barnen som åtminstone stortjejen visade sig från sin sämsta sida någonsin, har aldrig innan sett henne så, märligt men antagligen blev allting konstigt för henne här hemma denna dag, sista gången barnen är hemma då det är dags för mig att hålla i månadscrappen igen, vi cirkulerar runt :)

Jag fick en jättefin altrad present av Andrea när hon kom, jag visar er den efter onsdag då hon tävlar med den och den får inte visat upp än.....Tack för den Andrea jättefin o tack Lotta för pepparkakorna från Olof Victors jättegoda ju. Bilden lånad från Andreas blogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig LO och kul med träff!
~Kram Marie
www.gladers.net

Snorkfröken sa...

Åh, vad mysigt ni ser ut att ha haft. Önskar så att jag hade kunnat vara med...

Hojta gärna till när/var nästa träff är, så hoppas jag att jag både kan och får komma då.

*kram*