söndag 12 oktober 2008

Rosa Bia beställd Blågröna såld


Var många som kontaktade mig här via bloggen och scrappiz om min blågröna Bia och ville köpa den så nu är den såld och en Rosa beställd hos Scrapperiet där tog de bara 595 kr för den jämfört med Scrappakalja som tar 795 kr för den snacka om prisskillnad hmm?

Någon frågade om skillnad mellan den Rosa o den blågröna och denna info har jag nu hittat;
Den är uppdaterad på vissa saker, så här står det:
35% greater capability in punching thickness.
Extension Paper Guide Bar
Extension Paper Stop
Guide Plate Extension
Paper Guide Bar Locking and Release System.
Allows left and right hand application.
Overall version 2.0 is stronger and more versatile in all capabilities.
Punch fabric covered covers, canvas or covered acrylic with ease.
Numbered register marks on the bar for punching accuracy for projects up to 12 1/2".
Provides punching accuracy for projects smaller than 4" width down to a minimum of 1".

2 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

billigare BIA hmmm skule ju ha väntat då hihihi men lycka till med den , vet hur mkt du vill ha den

Anonym sa...

Visst är den snygg den rosa, men den gröna får bo kvar hos mig - tänker inte byta bort min vän ;0)