måndag 8 september 2008

Scrapmara = Underbar söndag
















Igår var jag hos Jane på Scrapaddicted på en HELT UNDERBART trevlig, rolig, välplanerad scrapmara! Läntar tills nästa Jane! Underbar mat och dryck fick vi osså så bra service hela dagen, frallor på fm, till lunch smörgåstårta med lax o räkor sååå GOD mätta vi var eller hur Camilla? :) Sen eftemiddagsfika med stora ....winerbröd heter de inte men kommer inte på namnet, till kvällsmat blev det sen underbart god fläskfilé med potatisgratäng o bearniesås, sallad. Tänk att bara få sitta o scrappa en hel dag o sen äta lite...o sen scrappa vidare LYX för en småbarnsmamma som jag! TACK JANE!!!
Vi fick både ett härligt välkomstpaket och ett idéhäfte när vi kom och sen kom Jane och överaskade oss med vars en fin present till till oss alla innan vi åkte hem! Underbara goa Jane!!!!
Precis vad jag behövde och kreativiteten flödade, jag fick 4 lo´s helt färdiga o den femte nästan klar men lite dekoration kvar, jag blev dessutom väldigt nöjd med dem, så härligt när den känslan infinner sig. Så kul att träffa er alla tjejer, tack för en härlig dag med många härliga skratt! Duktiga är ni också! Hoppas vi ses snart igen...Bilderna på lo´sen kommer sen lite då o då....
Den ena lo´n skickade jag in till fredagsskissen som Lily gjort, härlig skiss och när jag dessutom hade ett perfekt kort på Maja när hon bakar Kladdkaka så passade den perfekt. Här är skissen. Lo´n visar jag när jag får ifall den nu ens kommer med...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men åååh vad kul att se!!! STORT tack, Anki... det var såååå kul!

Anonym sa...

Åhh vad det ser skoj ut!! Förstår att du hade roligt!

Camilla Ekman sa...

Visst var maten god ;-) och sällskapet också!!

Marie - Med mina händer... sa...

Så kul att se foto härifrån! :-) Längtar efter att få se dina layouter! Kram.

Anonym sa...

Neejjj vad har jag missat!!!!!

Trodde Mara var att man satt vid datorn!?!!??

Åååå den smörgås tårtan hade jag ju velat äta på.

62Carinaz