onsdag 16 juli 2008

Jenny fotograferade oss idag

Här kommer mina bilder från idag
Jenny & Hugo

Jenny in action

Maja



Hugo

Idag så kom Jenny Sandberg till Ystad strand och Sandskog och fotograferade våra barn och oss. Så trevlig hon är och lyckades nog fånga våra barn med en hel del bilder, fast vår Maja var ganska svårflörtad idag givetvis men Jenny hade många bra trix med sig och charmade snart vår Maja. Som hon har pratat om dig Jenny i bilen och på vägen hem och vid lunchen ja intryck gjorde du på vår dotter. Nu när jag sitter här och skriver o lägger över och in bilder från idag så ville Maja scrappa. Hon säger att hon ska göra ett kort till Jenny med blommor. TACK Jenny för en härlig förmiddag och vad tiden gick fort. Glömde tacka dig för priset när jag träffade dig ville jag ju göra men glömde visst bort det men TACK!!! Ser med spänning fram emot att få se lite bilder sen......längtar......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tack tack tack för en underbar förmiddag! Blir helt rörd över de fina orden du skriver. Och vad hon är för söt lilla charmtrollet Maja, de orden värmde mitt hjärta.


Kramar
Jenny

Camilla sa...

Jag bara måste veta vart hon köpt den rosa kameraremmen !!???????