lördag 26 juli 2008

Bussresa Skåne till Stämpel- och Scrapmässan i Göteborg

Välkommen att boka bussplats

Hoppas att ni precis som jag också vill åka till den stora
Nordiska Stämpel- och Scrapmässan i Göteborg!

Avresedag: Lördagen 6 september 2008

Avresetider:
Kl.09.30 Hammenhög Torget
Kl.10.00 Ystad busstation
Kl.11.15 Kristianstad jvg (De som bor i Bromölla får ta sig hit t ex med bil eller tåg )
Kl.11.40 Hässleholm jvg (De som bor i Helsingborg och Ängelholm får ta sig hit)

Vi kör sedan via Örkelljunga, Laholm, Halmstad upp till Göteborg.

45 min stopp för att äta lunch. Bra att ha gjort detta innan vi kommer till mässan, så behöver det inte ta onödig tid och betala dyra pengar inne på mässan!

Kl.14.00 Ankomst Göteborg och mässan

Hemfärd
Kl.18.00 Avresa från mässan

45 min stopp för att äta middag.

Cirka hemkomsttider:
Kl.22.45 Hässleholm
Kl.23.10 Kristianstad
Kl. 00.25 Ystad
Kl.00.55 Hammenhög

Biljetter har jag fixat innan turen så vi bara kan gå in på mässan när vi kommer fram :) Gissa om det var skönt att slippa de LÅÅÅÅÅNGA köerna sist :)

Vi åker i en 50 personersbuss. Vi åker med Buss Perssons från Hammenhög (så ni känner igen bussen :))

Jag kommer precis som sist försöka fixa sponsorer till er som åker med bussen sist skickade företagen stämplar, rabattkuponger, dvd-filmer till bussresan som sedan lottades ut bland er resenärer. Mycket uppskattat vad jag förstod.

Pris: 395:-/person för resa tur o retur och inklusive inträde (80:-)

Anmäl dig såhär:
Maila in din anmälan (eller ring) till ann-kristin.thuvesson@ystad.nu Jag vill då ha ert för- och efternamn, telefonnummer, upphämtningsplats i anmälan.
Fixa inbetalningen till mitt konto i Handelsbanken senast 5 dagar efter din inmailade anmälan (bindande anmälan) Clearingnr: 6765 Kontonr: 626 167 922
Märk din insättning med ditt namn så jag ser att pengarna kommer ifrån just dig!
Maila mig när du gjort insättningen!

All info kommer framöver ges och fås på följande blogg så spara denna o kolla för ev ny info där
http://scrapresa.blogspot.com/

Är det någon som har någon anhörig eller liknande som bara vill åka till Göteborg (ej med inträde till mässan) med bussen går detta osså bra för 315:- t/r Göteborg, inte illa att komma dit för 157,50:- enkel resa eller hur :))

Vänligen hör av er till mig om ni har några frågor!

Jag bekräftar er anmälan/plats och inbetalning via mail sen så ni vet att allt är klart inför resan :)

Välkomna på en trevlig resa till Göteborg och Nordiska Stämpel- och Scrapmässan!

Kram Anki
ann-kristin.thuvesson@ystad.nu
0411-13037
0709-82 10 62

Inga kommentarer: