lördag 16 februari 2008

Scrapträff med fem tjejer i söndags

September
I söndags var jag iväg på scrapträff i Komstad hos Annelie så fem goa tjejer var vi som scrappade tillsammans o det var så lättsam härlig stämning!Jag gjorde lite minialbum. Ett till Hugo där jag ska sätta in en bild för varje månad, har bar agjort själva albumet o framsidan klar men visar er så länge ändån. Ett julalbum till Julen 2007, det gäller att vara ute i god tid :) Sen ett rosa minialbum som jag ska göra till Maja men har inte bestämt om det ska vara något tema eller nått än....
Hugos minialbum

Julen 2007 album 15 x 15

Majas Rosa minialbum

Här bilder från scrapträffen hemma hos Annelie (Liddeli på scrappiz) Jag har fått bilderna av Andrea, tack!
Här sitter Maria o Therese o scrappar för fullt!


Här sitter jag o Annelie!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hugos minialbum är helt underbart.

Kram Carina